Daan Sondervan levert veel online marketing diensten. Omdat we veel online marketing diensten zoals zoekmachine optimalisatie, e-mail marketing, marketing automation, retargeting, calltracking en vele andere diensten aanbieden, hebben we onze meest gestelde vragen verzameld. Deze vragen zijn ontstaan doordat we met meerdere bedrijven uit verschillende branches hebben gewerkt.
Hoe werkt jouw prijsstructuur?
In tegenstelling tot andere marketingbureaus, werken we met vrijwel elk budget. Waarom? Omdat we werken op basis van geleverde uren voor onze klanten. Daarom kunnen we geen “verpakte” prijs instellen voor onze services. Onze prijzen zijn afhankelijk van het type bedrijf, uw doelen en wat u op dit moment online gebruikt. Wij bepalen de prijs door uw huidige online marketing posities grondig te analyseren. Wij analyseren uw huidige resultaten in de zoekmachines en overige marketing inspanningen. We analyseren, al dan niet op aanvraag, uw concurrenten. Wat geven zij uit aan betaalde advertenties, wat zijn hun resultaten in de zoekmachines en waar laten zij kansen liggen. Onze prijzen zijn gebaseerd op uw doelstellingen en onze analyse.
Zit ik vast aan contracten?
Online marketing wordt gemeten in de tijd; het kan niet binnen een maand worden gemeten. Online marketing is niet iets dat je éénmalig doet en er dan geen omkijken meer naar hebt. Hoewel we á-la-carteservices bieden, zoals zoekmachine optimalisatie en het verbeteren van sociale mediaprofielen, werken we meestal samen met bedrijven aan hun marketingcampagne. Onze marketingcampagnes kunnen variëren van 6 maanden tot 2 jaar. Als u niet klaar bent voor een dergelijke verbintenis met uw bedrijf, raden we u ten zeerste aan dat u ons in de toekomst opnieuw bezoekt. Onze diensten werken voor bedrijven die de mindset van groei hebben. Dit omdat het ook onze mindset is.
Wat maakt jouw bureau anders dan andere?
Wij onderscheiden ons van anderen vanwege onze competitieve aard. We gaan voor de beste resultaten van onze klanten. We kijken niet alleen naar de resultaten in Google. We kijken verder want vanuit de resultaten in Google zal er geklikt moeten worden om op de website te belanden. Is men op de website dan zal men daar moeten blijven en uiteindelijk zal de websitebezoeker moeten converteren naar klant. De kans is groot nadat u deze website heeft bezocht een advertentie voorbij ziet komen die van ons afkomstig is. Alles om onder de aandacht te blijven van potentiële (lokale) klanten. Zonder dat wij daadwerkelijk een negatief beeld afleveren als zijnde spammend online marketing bureau.
Wat is lokale SEO?
Lokale SEO (zoekmachineoptimalisatie) is het proces van het verkrijgen van hogere posities voor een website in de organische zoekresultaten van Google. Wanneer iemand een Google-zoekopdracht indient, beveelt Google een bedrijf in de buurt aan op basis van de locatie van het bedrijf. Dit is krachtig omdat u in tegenstelling tot betaalde advertenties niet betaalt voor de klik naar uw website. Bovendien zijn de resultaten voor altijd en niet alleen wanneer u een campagne met betaalde advertenties uitvoert. SEO kost tijd om voor een bedrijf te werken, maar veel bedrijven kunnen tot 5 extra oproepen per dag ontvangen van gerichte klanten die zoeken in Google. Een goed uitgevoerde lokale SEO-campagne transformeert bedrijven. Het geeft een bedrijf iets om elke maand op in te zetten. U kunt vertrouwen op telefoontjes vanuit organische zoekresultaten. Lokale SEO-marketing is als het planten van een zaadje en het laten groeien van een boom die nog jaren meegaat.
Ik zie jullie niet in de resultaten van Google. Wie zegt dat jullie mij wel kunnen laten scoren?
Hoger in de zoekresultaten van Google en andere zoekmachines te belanden is afhankelijk van zeer veel factoren. Google geeft aan naar ongeveer 200 factoren te kijken. Eenvoudig scoren is er dan ook niet altijd bij. Zeker niet in een zeer concurrerende markt als die van zoekmachine optimalisatie. Elke zichzelf serieus nemende SEO Specialist MKB of online marketing bureau probeert goede resultaten te behalen in de zoekresultaten van zoekmachines als Google.
Online beter gevonden worden is dus ook zeer afhankelijk van de branche waarin de onderneming zich bevindt. Het kan ook voorkomen dat de zoekopdracht die u uitvoert anders is dan de zoekopdracht van iemand anders.
Wilt u weten wat wij voor u kunnen betekenen?
